wtorek, 25 marca 2014

Malutkie ogłoszenie!

Moi drodzy!
Jeżeli to czytacie, czekacie na kolejne części! Dlatego uspokajam JUŻ NIEDŁUGO się pojawiają. Piszę cały czas, ale praca i obowiązki nie pozwalają robić z taką częstotliwością jakbym chciała. Poza tym każda część wymaga sprawdzenia, a moja Kochana Betownica Amelia Bones, też nie żyje tylko sprawdzaniem moich tworów.

Poza tym, moi Mili!
Na pewno motywujące były by Wasze komentarze! Jeżeli czytasz, sprawisz mi ogromną przyjemność zostawiając choć jeden komentarz~~! Miło było by was poznać po prostu!
Czekam więc i proszę o cierpliwość!
Buziaki!

4 komentarze:

  1. A JUŻ MYŚLAŁAM,ŻE ZAPOMNIAŁAŚ I NIC WIĘCEJ NIE DODASZ!!!!!!!! >_________<
    ale rozumiem,są ważniejsze sprawy niż pisanie opowiadania ^^ ja codziennie tu zaglądam i sprawdzam czy nie ma nowego rozdziału,a co do komentowania..to..no chyba jeden komentarz wystarczy,chociaż wiesz,że mogłabym wychwalać Twoje opowiadanie 122036956654124854845231485745 razy XD
    Tak więc...będę czekać dalej i FIGHTING~! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże bym mogła zapomnieć ;) Ponad 20 stron tekstu czeka na edycję i wstawienie. Nawet teraz coś skrobię :D
      DZIĘKUJĘ za wsparcie i czytanie i komenty <3

      Usuń
  2. Okey, ja skomentuj, bo sama też nie lubię, gdy ktoś czyta moje prace na blogu, a nie pozostawia po sobie żadnego śladu ;) cóż za leniwi ludzie! ;)
    ale nie o tym teraz ;P przeczytałam wszystko za jednym zamachem i powiem Ci (a właściwie napiszę xD), że strasznie mi się podobało i aż zazdroszczę sposobu, w jaki lekko, przyjemnie i z humorem wszystko opisujesz :) ja bawię się zazwyczaj w pogmatwane historie, gdzie rzadko komu jest do śmiechu ;)
    czekam na więcej, bo w mojej głowie zrodziło się tyyyyyyyyyyyyle pytań, na które po prostu muszę poznać odpowiedź :D
    pozdrawiam,
    Paośka w.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaaa! Ale się cieszę, że ktoś się jeszcze ujawnił ^^v
      Przejrzałam Twojego bloga i czuję, że w wolnej chwili zapoznam się z nim bliżej ;)

      A tak btw to bym chciał choć raz napisać coś cięższego... Ehss xD

      Usuń

Zależy mi na waszych komentarzach i opiniach, więc dziękuję za każde dobre słowo :D