sobota, 25 stycznia 2014

Na dobry początek!

Do tej pory pisałam przeważnie do szuflady. Postanowiłam to zmienić! Nie jestem wybitną pisarką, ale pisanie daj mi ogromnie dużo radości i pozytywnej energii, dlatego po dłuższej przerwie postanowiłam wrócić do tego hobby. Skoro są osoby, którym moje twory też sprawiają radość, warto się tym uczuciem dzielić :)

Na dobry początek fanfic, który zaczęłam dobrych kilka lat temu. Mam mocne postanowienie, aby go zakończyć, bo mam wrażenie, że bez tego nie będzie mi dane napisać już nic innego. Pomysł na fabułę wraca do mnie co jakiś czas. I choć okazuje się, że po dłuższej przerwie nie tak łatwo sklecić kilka zdań, postanowiłam dać siebie wszystko. Jeżeli uda mi się doprowadzić go do końca mam zamiar stworzyć pierwsze opowiadanie z własnymi bohaterami!

Opowiadanie nosi tytuł "Punkt Widzenia", jego bohaterami są członkowie DBSK (w pełnym pięcioosobowym składzie ;)), aczkolwiek jest to całkowite AU. Znalazł się tu jeden mały wątek Shounen-ai, ale mam nadzieję, że nikogo on nie odstraszy, bo jest on raczej zupełnie humorystyczny :)

Zapraszam więc do czytania, komentowania, dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, kiedy tylko pojawi się pierwsza część (obecnie w korekcie ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na waszych komentarzach i opiniach, więc dziękuję za każde dobre słowo :D